sobota, 11 kwietnia 2015

Cześć!

Cześć z tej strony wasza (a może jeszcze nie?) krytyczka. Opowiem wam trochę o nas czyli Oli i mnie. Jesteśmy w wieku szkolnym a Ola czyli moja najlepsza przyjaciółka prowadzi jeszcze inne blogi na przykład podrozeinspiracjaipasja.blogspot.com i inne. Obydwie jesteśmy nastolatkami. Na razie nie będę zdradzać wam mojego imienia ale może kiedyś wam coś o sobie opowiem, no ale to nie jest blog o mnie tylko o książkach. Albo i coś więcej. Umówmy się tak teraz tylko książki ale po okołu 5 tysiącach wejść rozwiniemy się na filmy i może nawet i gry? Ale o tym muszę jeszcze porozmawiać z moją wspólniczką ;-) Dobra zacznijmy już. Wszystko wam już o nas opowiedziałam (z grubsza). Czas na pierwszą recenzje, zaczniemy od mojej ulubionej serii  (mam wiele ulubionych książek i serii).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz