sobota, 11 kwietnia 2015

Pamiętnik księżniczki Meg Cabot

Z tej strony (mam nadzieję, że za chwilę już wasza) krytyczka. Teraz opowiem wam o serii Meg Cabot typowej autorki dla dziewczyn (nie żebym kategoryzowała literaturę ale obawiam się że żaden chłopak nie sięgnie po "pamiętnik księżniczki" albo "dziewczyną Ameryki"). Jest to seria i choć ją bardzo lubię to mój pseudonim to nie przypadek więc jak dla mnie ma parę wad. Po pierwsze jest za długa całe 10 części + 3 dodatkowe. Po drugie wiek głównej bohaterki. Dorastam razem z nią i jak dla mnie to przeskok z 14 do 19 lat jest trochę za wysoki. mało tej krytyki bowiem sama książka bardzo mi się spodobała. Polecam ją każdej osobie, która lubi romanse, pamiętniki, happy end oraz książki:-). I jak to robią gwiazdy:


Polecam Krytyczka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz